Egoboost

Till att börja med:
Här får ni en bild på Oliiiv själv. Bara för att jag är så jäkla snygg, fin och söt!


Jag vet egentligen inte varför jag loggade in och började skriva... Men jag kan ju berätta om lite positiva och roliga saker som har hänt under dagen,
    Jag mår riktigt bra just nu (om man bortser från min uppsvällda mage (ja, jag är gravid på Ben&Jerry's... Och allt annat onyttigt för den delen!). Annars så har jag lärt mig saker idag. Och fått en puss. Jag älskar pussar. Jag har fotat, kanske visar imorgon. Jag tappade ut ett halvt spagettipaket på Hemköp för att det tydligen var hål i just det paketet som jag tog. Plockepinn! Såg en riktigt bra film ikväll, Cloverfield. Jag har insett hur mycket jag längtar till skolan. Det nästan kliar i fingrarna, kanske ska öppna mina fina ekonomiböcker för att repetera lite? Jag älskar att vara nörd. Jag har även insett hur mycket jag ser fram emot den här hösten och vintern. Jag har tagit bort så mycket från mitt fritidsschema så att jag kommer att ha TID. Det har jag aldrig haft förut. Jag tror att jag kommer överleva den här hösten, utan problem!

Gårdagen var också bra. Först var Elin här, vi såg på Sagan om Ändringen och garvade lite. Sedan fikade jag med Idahoo på Rutiga Duken. Vi satt där i minst tre timmar och pratade. Hon är en bra tjej, den där Ida. Henne tycker jag om, som jag sa förut; ett lyckopiller! Sedan spenderade jag kvällen med Dado, vi såg på Juno och jag älskar den filmen!

Nu ska jag lägga mig med min iPod, som jag fick av världens bästa, och lyssna på musik. Sedan somna och sova riktigt skönt.

Goodnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0