Första dagen

Skolan var inte så ansträngande idag. Började klockan 13, fick lite info och 13:30 gick vi. Efter lite skobyte och lunch hemma hos mig gick vi upp till födelsedagsbarnet Ida för tårta! Lilla Ida blir 18 år idag! Grattis! Efter tårtan försvann fler och fler, tillslut var det bara jag, Hanna och Ida kvar. De följde mig en bit hem, men vi fastnade i en lekpark och lekte.

18åringen, Louise, Bröstet och jag!


Hanna, Hanna och Emilia. Och en av tårtorna!


I lekparken!

Väl hemma har jag äntligen gjort min klädrensning. Och Elin har varit här och hämtat hälften av det. Det blev alltså... Ett berg med kläder! Jag damsög även och bäddade rent i sängen. Även fast jag helst ville ligga och dra in all doft tills den försvinner innan jag bytte. Men nu blev det nytt.



Imorgon börjar vi 09:00 med företagsekonomi! Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0