Hemma

Så jävla skönt att få lägga sig under täcket, synd bara att sängen inte är uppvärmd! Frös så jäkla mycket på slutet alltså... Kvällen var iallafall rolig, har nog aldrig haft så kul nykter! Jag och Ida dansade galet på Kajutan tillsammans med våran halta Donkenkompis. Och innan det var vi hemma hos honom och pratade, hade trevligt och skrattade med tre andra killar. Avslutade med värme på BigBoy innan jag och ida som sagt frös ihjäl. Och när vi skulle hämta bilen på Donkenparkeringen så kom det en full, läskig gubbe mot oss. Så vi hoppade in i bilen och jag bad snällt att den skulle starta på en gång, gubben ville iaf lifta. "Hörni, tjejer..!" Var det sista vi hörde innan jag gasade därifrån!

Nu är jag jättetrött. Ska försöka sova. Har haft problem med det den senaste veckan som sagt. Vaknar hela tiden också, så jäkla jobbigt när man är så trött.

12 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0