Höst

Idag är det verkligen bekräftat att det inte är sommar längre. Regnet dropppar, allt är grått. Träden ser döda ut och ingen ser speciellt pigg ut. Nåja, den här dagen har hittills känts lite bättre än gårdagen iallafall. Men ändå känns allt så... Jag vet inte. Hämtade ut mina betyg idag, är väl inte jättenöjd men det är okej. Jag hade världens svacka och då är det inte så lätt. Dock blev jag jävligt pissed på idrottsbetyget. Hon sa att jag skulle få MVG, men det står VG. Försökte hitta henne idag för att fråga, men hon hittades inte... Morr, jag ska allt ha mitt MVG! Sedan sa jag till mig själv att jag skulle ha MVG i alla kurser som är kvar. Kanske lite väl högt krav, men jag ska minst ha VG i allafall! Och det tror jag att jag kan fixa, bara jag tar tag i mitt lata jag.

Nu ska jag ta och göra lite ekonomiuppgifter! Good girl.

Grattis till Ida som klarade teorin idag!

Åååååååh... I miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0