Infekterad hjärna

När det inte finns någon som är här och tar på mig och säger att jag är fin så försvinner mitt självförtroende. Därför känner jag mig som en jävligt stor person idag. Jävligt tjock. Och att dessutom veta att jag (som vanligt) gått upp i vikt under sommaren infekterar min hjärna. Men istället för att ligga hemma och gråta över det mer, så ska jag fan ta tag i mig själv. På riktigt! Så från och med imorgon är det full jävla diciplin när det gäller mig! Jag skulle behöva någon som stod med en piska och slog mig ibland. Men eftersom ingen vill slå så får jag helt enkelt piska mig själv.

Idag fick jag för mig att jag skulle svälta mig själv. Åt inget på hela dagen, ända till för en stund sedan, då jag insåg att jag är helt jävla dum i huvudet. Så då åt jag och bestämde mig för att jag inte orkar hålla på såhär längre. Det är jävligt påfrestande. Jag måste lära mig att äta regelbundet och lika mycket hela tiden. För jag kan äta jättelite några veckor, jättemycket vissa veckor... Det är inte bra!

Och så borde jag börja röra på mig igen. Jag har lagt av med all träning, så nu blir det jag själv som tränar mig själv. Det får bli mest promenader, då det kommer att ge mig mer än springningen. Jag vill liksom inte ha mer benmuskler än vad jag redan har. Förra året gick jag ett antal morgonpromenader innan skolan började varje dag. Det var riktigt skönt, så det ska jag se till att göra till veckan!

WAAH... Kom tillbaka och gör min hjärna frisk!

Nu är filmen klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0