Måndag

Som ni ser har jag ändrat designen på bloggen. Upptäckte dock ett problem igår när jag satte mig vid en bärbar dator och såg att bloggen är för bred, så sidomenyn hamnar underst. Ett fel som jag inte la märke till på den här stationära datorn när jag höll på igår, den har mycket bredare skärm så det är nog därför. Men det orkar jag inte fixa idag, det är påfrestande att sitta och ögna igenom en massa koder... Dessutom har jag en sjuk mensvärk, men idag blir det inte att ligga i sängen! Idag är det ju träning! Jag är kanske lite nervös. Men mest förväntansfull! Och lite rädd för att jag ska svimma av utmattning. Jag hoppas att de inte har allt för höga förväntningar av mig... Jag kan inte leva upp till dem. Inte ännu.

Träningen börjar 17:30 i Sundsvall, men jag, Dado och Susanna ska åka till Birsta till klockan 1 för att shoppa, eller iallafall titta. Jag kommer nog inte att spendera mer pengar än på den bärbara datorn idag. Jag vill ha den nu!

Jag mår förresten bra nu. All yra och huvudvärk är borta men istället har jag ju sjukt ont i magen. Ska ta en varm dusch nu och göra något åt mitt feta hår. Sedan leta fram något att ha på sig idag. Hade tänkt att städa mitt rum också (det ser ut som det alltid brukar göra), men min mage vill inte städa.

Have a nice day, don't blow away!

(haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0