Nämen!

Vem är det inte som sitter här och har gjort klart alla ekonomiuppgifter vi hade i läxa!? Jo, Oliv! Nu är jag riktigt nöjd med mig själv. Den näst sista var lite klurig innan jag kom på hur man ska tänka. Eller jag kanske ska säga - när jag kom igång och tänka! Och vad snabbt tiden går när man pluggar... Att jag ska sitta dygnet runt och plugga sen! Så tiden bara rinner förbi, så den här skolan kan ta slut någon gång!

Nu vet jag dock inte vad jag ska göra resten av dagen. Kanske ta en tupplur? Se på film? Jag vill se Ps. I love you, så om det går så ska jag nog fixa den nu. Det enda jag ska göra idag är att gå på information om polisyrket ikväll klockan 7. Blir väl... Intressant.

Jag har världens mysigaste kläder på mig just nu. Nästan som om han vore här!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0