Sad

Idag är ingen bra dag. När någon säger något till mig tar jag det på fel sätt och blir ledsen för vad som helst.

Jag vet varför det är såhär, men det känns extra jobbigt den här gången. Det gör ont i mig.

Jag vill bara ligga och vara ledsen, det är ingen som förstår något och jag känner mig som en hormonstörd 15åring. Det finns bara en person som jag vill vara med nu, han skulle knyta upp alla mina knutar, få alla mina dåliga tankar att försvinna. Han får mig att tycka om mig själv, att vara lycklig. Men jag behöver honom nära. Jag saknar dig!

Nu ska jag försöka rycka upp mig. Försöka hitta på något att göra tills jag kan börja göra mig i ordning, ska ner till McDonald's klockan 9, för då slutar Ida. Men det är ju ett tag kvar dit... Jag behöver inte plugga (det ska jag göra imorgon), jag behöver inte städa. Ovanligt att inte behöva ha dom sakerna som alternativ! Hm, fota var ett tag sedan. Fast jag vet inte, jag är trött efter att ha gått både till och från stallet. Och här hemma har jag redan fotat allt som går att fota. Har ingen bil just nu heller... Jag kanske tar en tupplur, är trött hela tiden. Har svårt att sova, vaknar hela tiden... Tupplur ska jag försöka med. Och med lite iPod i öronen.

Den här bilden lägger jag upp för att jag blir glad av att se den! Det är från när Malle och jag hoppade i sommar. Han är så söt på den så man kan inte låta bli att le!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0