At work

Jag tänkte inte gå ner på McDonald's eftersom jag hade (har) så jäkla ont i magen. Men Ida mådde inte så bra, så jag åkte ner. Satt där tills hon började igen och undrade om hon ville ha något gott till resten av kvällen. Fick nappar som beställning, så jag åkte till Hemköp och köpte nappar och en del annat gott. Åkte hem och hämtade Ekonomi x2 och sedan ner på McDonald's igen. Där blev jag allas favorit med mitt godis! Satt och pluggade en stund och pratade med de som hade tid. Det var trevligt, tror jag ska spendera fler pluggtimmar på jobbet, haha!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på tills det blir dags för sängen. Kanske komma på något att klä på mig imorgon, fast naken är ju i och för sig ett alternativ. Tänkte börja med mina morgonpromenader den här veckan och eftersom vi har sovmorgon imorgon så tänkte jag passa på. Hur som helst så blir det nog inte allt för sent ikväll, fast risken finns ju att min mage håller mig vaken, om inte huvudet.

Bild från Stadsfesten i sommar.
Guardians of McDonald's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0