Tid

Sure everything's alright?

Jag behöver göra något. Jag har inte gjort ett skit sedan jag åkte från stallet. Jag kanske ska åka och rida? Men bara tanken på det fick hela min kropp att säga nejnejnej... Fan att jag inte har en basketboll. Då hade jag gått och skjutit armarna trötta på en korg. Eller har jag kvar den där bollen kanske?

Fan vad... Dålig jag känner mig. När jag inte känner mig sugen på att göra något alls. Jag skiter i allt och vill bara spendera all tid med dig. Annars känns tiden så oviktig. Som om tiden utan dig inte har någon betydelse. Det känns som att det kommer bli en hel del sådan tid senare... Helt jävla oviktig tid som är så viktig. Och jag vill inte spendera de här sista dagarna helt uttråkad.

Jag vet precis vad jag gör. Jag sitter och bara väntar på att tiden ska gå. Det spelar ingen roll hur tråkigt jag än har, för jag vet ju vad som kommer sen.

Men det känns ju ändå så onödigt att vänta och låta så många timmar ur mitt liv gå till väntan...

Väntan på något viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0