en annrolunda måndag

Ida-Carolina säger: jag tror att hundbajs är mer kletigt...och katters smakar nog mer salt

Den tjejen alltså!


Jävla Marcus-dum-Ekne som måste göra FU! Aja, vi är sötah. (från lördags, snodd av Mary)

Efter dansen var det ju meningen att jag skulle hem och däcka i sängen eller plugga. Men det var en stund tills bussen skulle gå (orkade inte gå hem...) så jag gick ner till jobbet och pratade med mupparna där. Så ringer E och sjukanmäler sig så då jobbade jag ändå, men bara 11-13. Det var ju trevligt! Har även kört automatväxlad bil för första gången idag också, spännande :p

Nu vill jag lägge mig i sängen och låta sömnen ta mig...

Kommentarer
Postat av: maria

men olivia, såg du skadorna du gjorde på bilen lr? hihi

2008-12-15 @ 21:47:16
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0