fredag

... Och jag är ledig! Idag har jag inte gjort ett skit, förutom att slappat framför MTV och datorn. Men är man sjuk så får man faktiskt! Började hosta i morse när jag vaknade, rev rejält i bröstet... Jäkla skit då! Men imorgon vill & ska jag jobba - så därför tar jag det lugnt idag. Tänkte ju städa mitt kaotiska rum, men det kanske får bli en annan dag. Orkar inte när mitt huvud känns som en slemmig boll. Bara jag städar innan klockan 18:45 på tisdag så ordnar sig allt! Bara fyra nätter ensam... Mmh :)

Näe, jag tror jag ska landa i soffan igen, se om det finns något skitprogram att se, haha!

Aaaaahh, jag har lov! Jag kan inte fatta! Och så har jag en sån fin kille som gör mig så glad!

Lazee - Rock Away

Kommentarer
Postat av: Sofia

skööönt med looov :D något planerat?

2008-12-19 @ 22:33:43
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0