lucia!



Gick till skolan i morse och det var så fint med marshaller hela nybron upp. Och här kommer några bilder från esteternas lucia i morse. De var helt fantastiskt bra, fick gåshud när de sjöng. Verkligen super! :) Har några fler bilder, kanske lägger upp dem senare. Var dock väldigt svårt att hålla kameran så stilla så att korten inte skulle bli suddiga. Men några bilder lyckades jag vara stadig på handen iaf ;) Efter lucian hade vi prov i internationell ekonomi, gick sådär. Kändes som att allt jag tränat på inte kom med och tvärtom. Men men, nu är det gjort!

Åt lunch och sedan hade jag textkommunikation. Fick börja med en ny uppgift och kom en bit på den. Och sedan hade i projektarbetestid, tråkigt. Haha.. Gick och gjorde lite ärenden, pratade med Dado och kom tillslut hem. Ikväll ska jag bara ta det lugnt... Mmh!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vilka stämnings bilder :)

2008-12-13 @ 10:40:22
URL: http://faanny93.blogg.se/
Postat av: maria

Vilka fina bilder olivia :D speciellt den ner mot mig från krysset :D myyyys

2008-12-14 @ 16:00:24
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0