måndag!

Jag känner mig kreativ. Jag känner för att rita. Papper eller ritplatta är frågan? Blir antagligen ritplatta eftersom mina pennor är så dåliga. Pennor! Något att önska sig i julklapp - såndana som är jättebra! Inte för att jag ritar ofta, men när d
et händer så är det kul att ha!

Dagen har varit slapp. Alldeles för slapp. Jag tänkte ju vara duktig och plugga idag, men jag har inte rört en skolbok. Jag känner verkligen att slutet är nära och jag blir samtidigt väldigt lat. Men det gör inget, jag känner att det inte spelar någon större roll om jag inte toppresterar på de sista sakerna nu. Men det betyder inte att de inte ska göras, jag ska göra dem och då blir det alltid bra. För jag är bra!

Ligger i min säng och lyssnar på Natasha Bedingfield. Det blir jag glad av, hon har många bra låtar! Funderar på att störa min kille i sitt pluggande, men jag ska nog låta bli faktiskt. Jag ska istället flytta mig till ett bord och rita lite!

Efter en kort skoldag gick jag ner på stan och jagade sponsorer till Luciashowen... Fick ett napp och jag får hoppas att det blir bra. Sedan gick jag hem i snön och slängde mig på sängen. Slappade fram till 4 då jag och Idahoo åkte ner till BigBoy och käkade. Trevligt! Och valet av mat - Vi Donkenarbetare måste ju variera oss lite ;)


Kommentarer
Postat av: sofia

mysig bild=)

2008-12-10 @ 16:06:16
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0