måndag

Har sovit drygt 3 timmar i natt. Får väl skylla mig själv eftersom jag låg och pratade med Dado tills klockan var över två. Men jag kände mig inte speciellt trött heller. Och när jag väl skulle sova låg jag och tänkte på massa saker och vred & vände på mig. Lyckades somna tillslut i alla fall och vaknade av ett telefonsamtal. Jag har en gullig pojkvän jag =)

Ska jag gå till skolan eller åka med mamma som ska åka typ snart? Eeh, jag går nog. Vill inte direkt sitta på musikskolan i 40 min och vänta på att något ska hända. Det räcker väl med att det här är min enda lektion idag!? Så när den är över ska jag snabbt ta mig hem, se på film och sova. Egentligen har jag textkommnuikation (men jag är osäker om den ställdes in?), men jag har liksom inte sån stor anledning att vara där. Har ju redan fått börja på uppgiften som vi ska börja med efter jul och kommit en bra bit. Känns inte värt att vänta från 09:20-12:05 för något som jag egentligen inte behöver göra.

Jaahjah.

Kommentarer
Postat av: sofia

jaha=) jaa men ibland kan man behöva ta en pause från allt och fundera på vad man verkligen vill=) o vill man fortsätta är det bara att göra det!:)



hahaåg, älsklings annbritt ;) NOT

2008-12-15 @ 11:48:13
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0