MÅNDAG!

Idag är det sköna, underbara måndag! Och den här måndagen är jag väääldigt glad! Och tänk då hur jag kommer att vara imorgon! Åh!

Jag tog sovmorgon från dansen imorse, eftersom varken Elin eller Ida kunde komma. Och filosofin har vi eget arbete på, så jag börjar inte förns 12:10 och då är det textkommunikation. Skulle väl egentligen inte behöva gå på den heller, eftersom jag ligger så långt före. Men jag älskar skolan! Whatta, i alla fall i de ämnen där jag äger.

Och så har jag jobbat i helgen och kommit fram till att mitt jobb är så jäkla bra! Jag tycker verkligen om det och jag trivs som en fisk i vattnet. Aooh, sedan att det är asjobbigt ibland - så är det bara!

Nothing's gonna bring me down today! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0