på begäran...

... Av Plastikdoktorn så uppdaterar jag väl då! Man kan nu mera inte bara bli tatuerad på Donken, man kan även förstora brösten! Något som jag givetvis testaste...

 

Ja, det spårar oftast ur på jobbet när man jobbar med vissa galningar. Men det gör inget, det gör bara alla hamburgare så mycket roligare! 12-21 idag, aah. Fick gå hem en kvart tidigare och då kunde jag knappt stå på mina ben. Tänk om de bara skulle vika sig helt plötsligt, och så skulle jag ligga där och åla på golvet? Fast med mina silikonbröst så skulle jag mer studsa fram...

Nu sitter jag i min snyggaste & skönaste outfit. Lyssnar på cool musik och bara njuter av att allt är så jäkla skönt! Imorgon ska jag kliva upp rätt tidigt och städa och dona... Halv 12 ska jag träffa Elin på Wayne's - fika! Klockan 17 börjar jag jobba, ett nice pass till 23. Så när alla andra ska stänga ner stället drar jag, muhaha! Hmm, jag ska väl inte gå och lägga mig så jäkla sent om jag ska upp lite tidigare... Ja, vad nu lite tidigare är, 8 kanske?

23 december 18:45 - NU!

Kommentarer
Postat av: maria

haha men mums ;P

2008-12-21 @ 23:03:16
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0