friday!

Äntligen! Den här fredagen har jag sett fram emot så mycket... Jag är ledig i helgen och just idag ska jag inte plugga ett skit! Jag har precis varit nere på Coop och köpt godis och en tidning. Mmh, den här dagen har varit helt perfekt hittills! Var dock hur trött som helst när jag vaknade, där av ett speedat humör i skolan. Typ när jag hade en stork som fångade en fisk i havet... Hm... Uppkom världens jävla diskussion under dagen också, men jag tänker inte lägga mig!

Efter skolan åkte jag hem och ringde till min fina kille. Vi pratade i över fyra timmar utan att vara tyst en längre stund, haha! Nu är det inte långt kvar! Jag längtar så mycket så jag iihhh! Haha :)

Nåja, kvällen kommer fortsätta att vara helt perfekt, det känner jag på mig! Jag tänkte ta ett bad eller en varm dusch, men jag får se hur det blir. Nu vill jag sitta vid datorn, få ont i ryggen och äta mig till magont!

Jag mår så jävla bra och jag är så lycklig! Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0