onsdag

Suck. Ville aldrig kliva upp ur min otroligt varma och sköna säng i morse. Hade det inte varit för nationella provet i svenska B så hade jag fortsatt att sova. Uppsatsskrivandet gick väl okej. Eller jag har ingen aning. Noll skrivförmåga idag kändes det som. Men nu är det gjort hur som helst. Hann klart till lunch så jag var hemma innan 12. Hade tänkt att springa, men jag tog en fotopromenad runt Nässjön på en och en halv timme istället. Det blev inte så mycket bilder och inte så många bra heller för den delen... Men någon är jag lite nöjd med i alla fall.





Imorgon är det torsdag. Företagsekonomiprov. Hjälp... Jag har inte orkat plugga och jag orkar inte plugga. Jag vill fortfarande bara sova. Pappa vill att vi ska städa, jag orkar inte. Om någon säger åt mig att göra en sak till så kommer jag att bryta ihop. Jag får hålla tillbaka tårarna hela tiden, de tränger på som fan och jag... Är alldeles för vek. Ska ta och skärpa mig.

Nåja, jag ska försöka plugga lite. Sedan vill jag sova. Sjukt vad utsliten jag känner mig. Jag kommer att bli 50 år max. Känner mig färdig för pension nu. Åh, snälla någon...

Jag orkar inte stressa mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0