pepparkakshjärtan

...Eller peppercookies om det är Ida och jag som pratar. Och Ida äter nötar. Pistagenötar och peppercookies. Tillsammans är vi Idoliv! Hm, peppercookiehearts? Fast inget slår foamsantas och poopsasuages..!

Jag vet att jag inte har alla hästar hemma, men så blev det. Dagen har varit bra och det upptäckte jag nu! Sovmorgon till 10:10 och det är så skönt att kliva upp när det inte är kolsvart ute. Hade företagsekonomi där vi gjorde lite slappa gruppuppgifter. Fick även veta hur det gick på del 1 av provet, berättar efter jag gjort det andra hur det verkligen gick eftersom hon ska slå ihop poängen! Efter lunch gjorde jag prov i islam, det kändes inte så bra. Eller jag vet inte, frågorna var lite konstiga så jag visste inte riktigt vad jag skulle svara på. Men jag flummade på och då brukar det gå bra! Avslutade dagen med webdesign, blev galen på JavaScript-uppgifterna eftersom en bokstav fel så funkade inte ett skit :p Jobbigt att vara så noggrann i slutet av dagen.

Direkt efter skolan åkte jag till stallet och longerade Malle i vad som kändes som 20 minusgrader. Men det var nog inte mer än 5... Malle var pigg, men lugnade ner sig och blev fin! Sedan åkte jag hem, läste en fin sak, åt nudlar och sedan har jag bara suttit här. Har gjort lite nödvändigheter klart bland annat!

Dagens Coca-Cola spill på Elins mattebok:
O: AAAAUUUHHH!
E: EUEUSIW!
O: *heartattack*
E&O: Ser ut som bajs.

Imorgon är det fredag och det är ju skönt. Slutar tidigt och då ska jag hem och bara aaaaaaahhhh... Äntligen ledig helg! ska sova och vila. Plugga och sova ännu mer! Ska bli sjukt skönt. Brukar inte tycka om helger, men den här helgen är varmt välkommen!

Mjauu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0