tisdag

Klev upp klockan åtta och stack ut och sprang i ungefär 20 minuter. Det var asjobbigt men jag sprang hela tiden och ramlade inte ihop! Duktigt va! Vi har "sovmorgon" till 12:05 idag, så jag tänkte att då kan jag ju springa när det är ljust! Ska ner på stan om en stund och gå till optikern, samt fylla på mobilen. Borde väl egentligen skriva filosofi på den här tiden, eftersom vi fick jobba självständigt. Men whattafakk, det skiter jag i idag. Kanske gör det ikväll istället.

Vädret ser bra ut, det var nollgradigt när jag sprang och det var rätt halt på vissa ställen. Skoldagen består då bara av företagsekonomi och psykologi. Jag skulle alltid vilja gå halvdagar! Speciellt halvdagar med sovmorgon! Mår så mycket bättre när jag får kliva upp lite senare och pyssla på i lugn och ro på morgonen.

Uhää... 42 dagar kvar.

Junior Boys - In The Morning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0