blir så less

Igår, i natt och i morse har jag förberett mig mentalt för att skriva det där jäkla hemprovet idag. Så när jag ätit frukost och klätt på mig så gick jag för att ta upp datorn och mina religionsböcker. Men tror du jag hittar någon religionsbok hemma? Nej, jag vände upp och ner på varenda pryl men det fann ingen bok. Helvetesjävlaskit vad less jag blir! Haha!

Nåja, jag får helt enkelt gå till skolan på måndag och hämta det... Konstigt alltså, för jag är nästan säker på att jag tog hem böckerna. Det jobbigaste är väl att jag går och tänker på den där jäkla saken hela tiden, så jag ville bara ha den gjord. Men då får jag helt enkelt vänta till måndag, det är inget mer med det!

Idag blir en tråkig dag känner jag på mig. Jag har ju alltid massor av ekonomi att plugga och så skulle det vara bra om jag gjorde lite projektarbete. Och städade mitt rum. Jag har helt enkelt rätt mycket att göra ändå!

Men först ska jag sitta och bara sitta här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0