fredag

Godmorgon! Idag är jag lite trött, men ändå pigg. Har blivit väldigt duktig på att gå och lägga mig i tid, så nu sover jag minst åtta timmar per natt! Ehum, det gick bra att rida igår! Malle var verkligen hur fin som helst, roligt! Idag hade jag tänkt att avverka några timmar i skolan, sedan hem och gå på en promenad. Och eftermiddagen tänkte jag ägna åt hemprovet om kristendomen.. Och så måste jag städa mitt jäkla rum! Ser ut som vanligt... Roligare än så blir nog inte min fredag, men jag klagar inte.

Jag ser som vanligt helt reetarded ut på bilden. Men det är det som är krejjen liksom!

Får åka med mamma till skolan idag. Vädret låter blåsigt och det är drygt att gå då.

6 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0