hah!

Jag lyckades fixa mitt internet bara genom att hitta en random knapp i aktivitetsfället! Jäkla knapp som inte kan hänga ihop med alla internet och anslutningsgrejer på datorn... Haha, ja nu behöver jag inte sura över internet längre! Och inte behöver jag lämna in datorn heller, vilket hade varit katastrof att göra om "felet" var så simpelt att åtgärda ;)

Jag säger bara *STÖN* och så kan ni tänka mig i en svettig pöl på golvet. Armarna skakar och det är svårt att ta sig upp på benen. Så kan man säga att jag kände under och nu efter träningen! Men det var så himla kul! Jag var faktiskt inte helt jävla kass om man blundar för min helt värdelösa kondition, haha! Helt knäckt efter första övningen! På onsdag blir det träning igen! Kan inte fatta att det var omkring 6 månader sedan jag tränade basket om man bortser från dagen jag tränade med Sundsvall. 6 månader! Nu jäklar ska jag ta igen det!

Marilyn Moose is back!


Imorgon väntar en jäkla träningsverk kan jag tänka mig :D

Map!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0