helg

Båda proven kändes riktigt bra! Men det som känns bäst är att de är avbockade och en liten tyngd försvunnit från mina axlar. Och jag blev ännu lite lättare när jag efter provet i textkommunikation satte mig och gjorde en uppgift vi har i det ämnet. Uppgiften var att skriva en notis och en artikel och så fick vi en liten historia att utgå ifrån. Är inte jättenöjd, kunde nog ha gjort den liten bättre. Men det känns ändå så jäkla bra att ha den ivägskickad så det spelar ingen roll om den är bra eller dålig!

Klockan fem ska jag till ridskolan och äta hämtmat med Erika, och kanske någon fler om de är på! Innan det ska jag skriva ihop en liten skrämmande story för att skrämmaupp barnen lite extra innan de går in i den mörka skogen ;) Och tur med vädret verkar vi ha också, det regnar ju inte i alla fall! Om jag inte blir på ridskolan så sent och inte är allt för trött när jag kommer hem, ska jag skriva klart mitt svenskatal. Då kan jag öva på det hela helgen + måndag så är jag nog redo på tisdag. Ja, det ska nog gå!

Imorgon jobbar jag 11-15 och ska efter det plugga med Elin. På kvällen ska "gänget" tydligen bowla och se på film och grejer, får dock se om jag ska med på det. Tänkte säga att jag nästan hellre pluggar, men jag menade att jag känner att jag måste plugga, haha! På söndag jobbar jag 12-21 om jag inte minns fel, kan ha varit 11-17 också... Hm, jaja. Jag ska i vilket fall försöka hinna plugga så myket som möjligt!

Ja, så spännande blir min helg. Mitt nya motto: Varför festa när man kan plugga? ;)

För den som vill veta har jag nageltrång på min högra ringfingernagel. Det gör ont och i morse på webbdesignen kunde jag klämma ut var. Så jäkla sekksikt!

Dags att skriva spökhistoria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0