i'm a rockstar!

Aah, ett jäkla slit med att läsa den där jäkla internationella ekonomin! Haha, men nu har jag kämpat mig igenom alla kapitel och imorgon blir det repetetion - för på fredag är det prov! Även i textkommunikation som jag som sagt kollade på. Och så skrev jag lite på svenskatalet. Jag är riktigt bra jag!

Och på tal om tjejer som är bra så är Pink typ världens coolaste! Och den här låten har jag rockat till hela kvällen!



Imorgon börjar jag 10:10, har företagsekonomi, religion och webdesign. På eftermiddagen ska jag till Malle, blir roligt! Och resten av kvällen blir det plugg. Gud vilken pluggblogg det här har blivit. Roligt va? Nä, nu ska jag skriva om något roligare! Det är snart lov! Herregud, den här terminen har hittills gått rätt snabbt ändå, med tanke på vad jag går och väntar på hela tiden. Nästa vecka är det bara 9 veckor kvar till jul, det låter ju helt sjukt! Gah! Och sen är det nytt år och det betyder, som det ser ut nu och om man får önska & hoppas, en hel del spännande saker! Och under de veckorna kommer jag att få några underbara dagar som lyser upp allt!

Ser ut som att det kommer bli riktigt bra det här. Och så är jag ju Oliv också, det är ju en jäkla fördel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0