kallt!

Fy vad jag fryser! Mina händer är iskalla. Tror att jag ska gå med vantar resten av dagen. Har haft svenska nu på morgonen, satt och läste texterna till nationella proven vi ska ha snart. Det var verkligen så uttråkande, somnade nästan mitt i texten... Och ändå gick jag och la mig innan tio igår! Men en natts mer sömn kanske inte påverka mig så mycket..?

Nu skulle vi egentligen ha filosofi, men datasalen vi skulle vara i var tydligen bokad av någon annan. Så vi fick ha eget arbete och jag har duktigt nog gjort klart uppgiften nu! Känns så jäkla bra när man gör klart något skolarbete alltså! Det är liksom ett problem mindre i världen och det är verkligen en härlig känsla! Runt 11 har Ida lunch så då ska jag äta med henne. Börjar sedan klockan 12 med företagsekonomi (börjar på nytt kapitel, hurra...) och avslutar sedan med psyokologi, där vi ska få en ny uppgift.

Solen lyser i höstkylan idag, riktigt mysigt väder. Ska till stallet i eftermiddag och idag ska Ida följa med! Ska longera eller tömköra Malle, men jag tror att det blir att tömköra så att jag kan bromsa honom i alla fall... Haha! Sedan ska jag hem och plugga internationell eknomi av bara sjutton!

Hm, vad ska jag hitta på tills Ida slutar? Kanske kan låna en bok när jag ändå sitter i biblioteket? Var väldigt längesedan jag läste en bok faktiskt... ¨


Malle och jag förra sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0