lördag

Sexy pose i dagens outfit a la McDonald's. Pimpig accossear på bröstet, kniven och pennan är laddade i sidofickan. M-brodyren på rumpan är checkad och jag är redo!

Redo för ett kort fyratimmarspass 11-15. Precis vad jag orkar med idag. Vädret är som vanligt fint när det är jobbdags, så ut i hösten med er folk! När jag jobbat klart ska jag hem och byta om till något pluggaktigt och sedan plugga med Alce. Det blir projektarbete och säkert något mer också.

Spökkvällen var ju... Ja, den var kul. Förutom att jag inte föddes med kunskapen att grilla och så frös jag väldigt mycket! Men det tar jag i ett annat inlägg, där det kommer en del bilder också. Exciting!

När man ska beställa pizza:
- Vilken skola sa du att det var?
- Ridskolan, den med HÄSTAR!
- Jahaa, då vet jag vart..!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Skrämde du inga barn grillmästaren? ;)

2008-10-18 @ 23:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0