lördag!

Nu sitter jag här i min coola outfit - svarta byxor med grå detalj på bakfickan och en sjabbig, rutig herrskjorta. För att jag inte är som alla damer som är korta. Liksom, damskjortorna blir magtröja på mig, tror dock inte att någon skulle klaga men det skulle kännas lite udda. McDonald's väntar, nio timmar vid min älskade kassa (minus en timmes rast..). Fan vad sugen jag är! Helt ärligt alltså! Jag ska vara jättetrevlig och glad, sånt uppskattas. Och även om gästen klagar så ska jag inte explodera inombords utan bara ursäkta att det är så och gottgöra gästen på ett bra sätt. Bra inställning gillar vi!

Ikväll kanske det blir myskväll med tjejerna i klassen. Men jag vet inte om jag orkar faktiskt. Men det får jag se när jag kommit hem från jobbet helt enkelt!

6 dagar kvar! Kan inte fatta att det var drygt 20 dagar kvar när vi började att räkna ner. Vill att den här helgen ska gå förbi nu, för då är det bara 4 dagar kvar sen! Inte ens en hel skolvecka och jag har så mycket att göra till veckan så jag vet att den kommer att gå snabbt! Fast ändå sjukt långsamt, haha! Imorgon, på måndag, på tisdag och på torsdag har jag Malle. Amanda den fuskisen är i Turkiet och har det bra... Jag hade även tänk att försöka gymma, men det är viktigare att jag pluggar som en galning innan Dado kommer. För jag måste kunna provet som kommer veckan därpå! På måndag måste jag även fota klart i stallet och så ska jag på styrelsemöte och lämna bilderna. Jag måste rita ensak till projektarbetet, men det kanske jag gör ikväll eller imorgonkväll om jag inte är med tjejerna. Ja, det ser ut som att veckan kommer att vara rätt fullproppad faktiskt!

Wiwi, ska snaaaart ta bilen och köra ner. *lat* Nej, men det är så ruggigt väder och så har jag ingen stor lust att gå hem ikväll klockan nio. Så det så! Jag kanske tar en snabb promenad på min rast, om inte Ida kommer ner och pratar med mig då!

Jaja, ha en bra dag! För det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0