måndag

... Och nu är jag klar med hemprovet! Snacka om att jag varit produktiv idag! Jag är väldigt stolt över mig själv nu, känns så jäkla bra att ha fått undan det från mitt huvud. Nu tänkte jag hitta på något annat som behövs göras, eller som jag vill göra. Just nu kommer jag på tre alternativ; 1. Städa mitt rum, 2. Projektarbete, 3. Gå ut och fota. Gissa vilket av dem som jag vill göra? Haha! Jag skulle faktiskt kunna göra allt det där idag, eftersom klockan inte ens är lunch. Så jag kanske borde passa på att fota när det är så fint solljus ute nu?

Jaja, jag ska fundera på det och något kommer jag nog fram till. Jag ska i alla fall inte sitta vid datorn hela dagen!

Snaaart torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0