måndag

Det är väldigt mörkt ute. Ficklampa till skolan kanske? Jag är trött, fast ändå rätt pigg. Vaknade flera gånger i natt och sista gången var det bara en timme kvar tills klockan skulle ringa. Kunde inte somna om, så jag klev upp lite tidigare än vanligt. Jag som var så trött igårkväll och så kan jag inte ens sova! Tror att det beror på att jag tänkte på skolan och allt plugg vi har att göra. Minns i alla fall att de gånger jag vaknade så tänkte jag ut olika lösningar på hur jag ska lägga upp plugget. Stressad?

Ja, jag sa ju att jag skulle lägga upp lite bilder från spökkvällen men som sagt så var jag väldigt trött igår. Jobbet var väldigt segt, i alla fall efter min rast. När jag slutat fick jag jätteont i magen, inte kul! Men det gick över rätt snabbt som tur var.

Börjar med dans nu på morgonen, men jag önskar att vi kunde ha avslappning hela lektionen... Sedan har vi filosofi, men jag har hört något om att vi får jobba självständigt på den lektionen? Sista lektionen är textkommunikation och då får vi nog tillbaka proven! Efter skolan ska jag hem och träna på mitt tal flera gånger om. Och ikväll ska jag träna basket med killarna! AAAH, jag längtar! Jag längtar tills jag ligger i andnöd och är helt slut, för att jag inte tränat på det sättet på flera månader. Haha! Jag kommer att vara körd efter uppvärmningen. Hoppas att dom är lite snäll mot Marilyn Moose bara..!

Jag ser typ lika seg ut på bilden som jag känner mig. tog på mig min basketdress för att få lite extra känsla under dagen. Orkar inte bära något annat än mjukis på måndagar, hela den dagen bara skriker mjukis! Kom på att jag måste göra rent mina basketskor, om det ens går. De är väldigt trasiga och slitna och så började jag ju använda dem ute efter att basketen var "över". Får väl leta reda på några andra inneskor då...

Och mitt internet funkar fortfarande inte. Orkar dock inte vara så engagerad till att fixa det, blir väl en lovsyssla om det inte fixar sig innan det.

Det ser ut att ljusna upp ute... Kanske vågar jag gå till skolan utan att vara mörkrädd ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0