mmh

En mindre rolig kväll. Men det ska gå bra. Det ska gå så jävla bra, vi är så jävla bra! Bara jag håller huvudet över ytan och håller mig sysselsatt. Och jag vet vad jag ska sysselsätta mig med i stort sett all min lediga tid fram över - skolarbeten! Att vara borta tre dagar från skolan känns ungefär som att ha missat en hel månad. Så imorgon ska jag ta reda på minsta genomgång jag missat. För jag ska lyckas så otroligt bra!

Hade tänkt att sätta mig med internationella ekonomin ikväll, men jag är så sjukt trött och har ont i huvudet så det gör jag imorgon. Imorgon blir det att plugga internationell ekonomi, textkommunikation, svenska och kanske lite psykologi och filosofi. Ser ut som att jag har något att göra imorgon! Men det är bara bra. Dessutom gillar jag verkligen känslan av att kunna bocka av uppgift efter uppgift och känna hur bra det känns varje gång! Kom faktiskt på att jag i och för sig pluggat ikväll! Jag satt och ritade till projektarbetet. En myra. Men Dado sa att den såg ut som en apa :( Han kan vara en apa! Får se vad Elin säger om min myrapa.

Jag har hur som helst haft en väldigt bra helg. Jag kan nog inte riktigt beskriva, och så kanske jag inte vill dela med mig heller för den delen. Flygplan låter så hemskt och nu är det is i mig. Min varma klump är inte här längre. E4 var skrämmande mörk och jag höll mig i 50-70 bakom en trygg lastbil. Men jag är hemma nu och han är där. I tryggt förvar, fast tryggat är vi nog med varandra. I love you :) Under min långhelg så har jag varit på skolan en snabbis och provat och beställt studentmössa. Läskigt! Det känns ju nästan som att jag kan se slutet på backen nu. Det är bara att kämpa på, målet är frihet men samtidigt ett läskigt tomrum mellan gymnasiet och sitt framtida liv. Men jag vet att det går att ordna, men räkna inte med att få allt serverat på silverfat!

Nu ska jag bara klicka runt lite, sedan se vad som händer i skolan imorgon. Onsdag va? Det innebär... Hm... Jag vet inte vilka lektioner vi har, haha! Får snoka reda på schemat. Sedan ska jag sova, i en alldeles för tom säng. Tror jag ska leta upp Fanta så att jag får lite sällskap! Förresten så har jag färgat håret! Nu är det inte grönt längre, utan helt perfekt!
Här är objektivet jag fick av Dado! Canon EF 50mm f/1.8 II. Vad jag ska leka nu!

Janet Jackson - Feedback

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0