monday's over

Nästan i alla fall! Några timmar till, sen ska jag sussa sött. Har haft en sprängande huvudvärk sedan jag kom hem från skolan och jag fattade inte varför, men nu gör jag - jag sover alldeles för lite! Kom ihåg en period i våras när jag gick och la mig tidigt varje kväll. På dagarna orkade jag med allt och hade fortfarande energi kvar på kvällen, ska se till att komma i säng senast 10 varje kväll från och med nu. Annars kommer den här hösten bli tyngre än vad den kanske redan blir!

Nu ligger jag och lyssnar på alla mina trance-technolåtar, de flesta är rätt bra faktiskt! Ska alldeles snart plugga, tar emot jävligt mycket men jag SKA! Hade jag inte varit så trött så vet jag att det inte hade varit några problem med att öppna böckerna, så jag får skylla mig själv att det är jobbigt.

Fotade klart på ridskolan innan jag red Malle. Han var inte lika crazy idag som igår, men lite pigg var han allt i höststormen!


Dado knäppte kort på mig i somras när jag sov. Det jag gillar med den här bilen är att jag tittar fast jag sover djupt! xD

Kommentarer
Postat av: Alce

Fel! Haha faktiskt har jag inte spelat sims sen igår! Ah, känner suget! Hihi. Näe, jag satt faktiskt och pluggade dårå :P

2008-10-06 @ 21:27:09
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0