smatter!

Haha, när jag skrev inlägget i morse hade jag inte kollat ut genom fönstret för att checka vädret. När jag klätt på mig och var påväg att gå möttes jag av ett forsande regn. Omg, tog bilnycklarna och skyndade mig in i bilen. Var läskigt att köra för att det regnade verkligen så mycket att det var svårt att se! Från parkeringen och in i skolan så blev jag dyngsur, det bara droppade om mig! Haha, helt tokigt ju! :)

Skolan gick bra, faktiskt en väldigt bra dag. Jag gjorde några uppgifter i företagsekonomin, men jag slet mitt hår några gånger kan man säga. På religionen började vi att gå igenom islam och såg en faktafilm som var intressant. Webbdesignen går mig som vanligt på nerverna, men nu är jag nästan klar med uppgift två! Efter skolan åkte jag till Malle och vi masade oss omkring i regnet. Härligt! Han såg ut som en blöt häst, vilket han också var. Och jag, jag var blöt också kan man säga!

Imorgon blir en spännande dag! Prov i både internationell ekonomi och i textkommunikation. På kvällen är det spökkväll på ridskolan och jag ska grilla, hoppas att regnet inte håller i sig! Annars blir det att klä på sig, eftersom vi ska vara ute. Ska skriva en liten spökhistoria till imorgonkväll också, får klura ut vad det ska vara.

Ja, eftersom två prov väntar runt hörnet så ska jag ta tag i det nu! Tänkte satsa VG på ekonomiprovet och MVG på textkommunikationen. And I'll make it! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0