söndag

Ja, jobb idag också då. Typ hela dagen faktiskt. 12-21 är härliga pass det! Men om jag tänker på vad alla pengar ska gå till - då skulle jag kunna jobba dygnet runt på hamburgeriet. Faktiskt! Har haft ett trevligt samtal med mamma nu på morgonen och det gör mig ännu mer motiverad - och glad!

Idag ser jag typ skallig ut. I like it. Mitt hår är jättesnuskigt, men jag orkade inte tvätta det i morse. Men å andra sidan, hur många är det som är så långa att de ser mitt mysiga hår? Och förresten så bryr jag mig inte ett dugg heller. I'm still cute!

När jag kommit hem ikväll ska jag lägga upp lite spökkvällsbilder samt pugga lite svenska. Imorgon ska jag gå runt hela eftermiddagen och babbla om det jag ska ha tal om på tisdag. Och imorgonkväll hade jag tänkt att göra något väldigt kul som jag saknat så mycket! Jag nästan skakar av iver för att jag är så sugen!

Söndagar kan låta rätt tråkiga egentligen. Det är liksom dagen innan en ny vecka med skola, arbete och allt sådant. Men jag ser söndagar mer som en bra dag, för dagen efter söndag är det måndag, och måndagar betyder att det är en vecka närmare! Igårkväll fick jag slita tag i mig själv och skälla lite på mig. Jag faceplantade (svengelska!) mitt under mitt lopp och jag slet upp mig själv i håret. Aldrig att jag ska gå under nu! Jag ska aldrig gå under! Det är bara så jävla jobbigt att låtsas. Och så är det jävligt jobbigt att blunda för vissa saker. Men så är det och det är int elångt kvar tills allt blir bra!

Haha, det där förstod jag knappt själv. Men det gör inte så mycket.

Den här veckan blir en sista kraftansträngning. Sedan är det lov! Jag jobbar inte till helgen, så då hade jag bara tänkt att vila och ha lite tid för mig själv. Men sedan blir det att ta tag i ett hemprov i religion som jag ska göra under lovet. Samt en hel del företagsekonomi, och det vill säga väldigt mycket företagsekonomi.

Jag blir helt galen på mitt jäkla internet! Jag börjar tro att det är något fel på min trådlösa anslutningsknapp! Nu får jag använda kabeln, men det betyder att jag måste sitta uppe i vardagsrummet och hur kul är det liksom? Jaja, jag ska inte klaga - jag kunde ju lika gärna ha varit helt utan internet! Men mitt trådlösa måste fixa sig snart, annars måste jag fundera ut om det skulle behövas en operation...

Lite söndagsfilosofi, men nu ska jag dansa vidare med Rihanna - Disturbia och sedan dansa till jobbet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0