"sovmorgon"

Börjar inte för än 12:20 idag, då har jag religion och sedan webbdesign. Nu på morgonen har jag varit i stallet på fotouppdrag, kunde dock inte fota klart för att det regnade så jäkla mycket! Jag hoppas att det lugnar ner sig till eftermiddagen, för då ska jag dit igen och rida Malle. Har även hämtat min ritplatta idag, och den är så jäkla snygg! Har inte testat den så mycket, men den är installerad så det blir att leka med den ikväll!

Hade tänkt att gå till skolan, men då får jag nog simma. Så det blir bilen, då kan jag åka till stallet direkt efter skolan. Fotar klart, om det är fint väder vill säga, och sedan rider jag Malle. När jag kommer hem ska jag snacka med Elin om projektarbetet och även börja ta fram alternativ på min uppgift! Ska även plugga lite internationell ekonomi.

Hm, min dator skulle behöva dammas av lite. Men det blir en annan dag...

Jag är så bortskämd! Min pojkvän skämmer bort mig! Han är helt fantastisk och han är bara min! Nu är det bara 8 dagar kvar! I love you.


Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Men den där ser ju rätt så bra ut i storlek ändå =)

2009-11-23 @ 21:02:38
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0