svårt val

Ja, alltså jag sitter här med en riktig tvist mellan mina tankar. Ena alternativet känns ju liksom bra att börja med nu, så att jag slipper tänka på det sedan. Men å andra sidan så tror jag mycket väl att det andra alternativet skulle rena mina tankar... Det står alltså mellan att plugga eller att städa mitt förbannade rum som blir stökigt utan att jag gör något (hmm)... Jag orkar verkligen inget av dem! Så därför tänker jag kanske skjuta upp plugget till ikväll. Och rummet kanske jag städar i helgen. Jag kan leva i kaoset, det är bara det att det är så fint när det är städat i mitt rum.

Blabla, just nu sitter jag i köket och börjar inse att min laptop snart kommer skrika på ström... Japp, där kom det, haha! Kanske ska ta och hämta sladden då, innan den dör?

Har i alla fall varit ute på min promenad idag. Funderar på att ta en till promenad senare och köpa något gott, så att plugget blir lite tillfredsställande...

Suck. Är inte på topp. Meeen... Snart kommer allt att bli heeelt perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0