swimmat

Idag har jag och Elin simmat! 40 längder blev det. I duschen var det en unge, ca fem år, som glodde så jävla mycket på mig. Alltså hon stirrade verkligen på mig, vart jag en gick. När jag duschade så blev jag less och glodde intensivt på henne tills hon tittade bort, haha! Men när vi skulle byta om så hade hon och hennes mamma skåp bredvid mig, så då blev det glo-på-Oliv igen... Söt unge!

Nu är jag hungrriiish! Men maten är på G i alla fall, men det lär väl dröja ett tag till innan det blir dags. Från och med idag så har jag konstaterat att jag inte tål socker! Efter två underbara polkagrisar idag så mår min mage åt helvete. Och jag vet att det är på grund av sockret! No more sugar for me! Usch... Känns dock skönt att få en anledning till att inte äta för mycket sånt.

Kurrkurr... Brrbrr. Hunger och köld är ingen bra kombination. Om jag inte får mat snart ska jag ge mig ut iskogen efter föda. Kanske hittar en näbbmus att sätta gaddarna i... Haha, jag är vidrig! Om inte annat så kanske jag ställer mig i duschen innan det är matdags, vore skönt. Jag luktar dessutom klor efter badhuset...

Inte kunde jag fota klart idag heller, regnade ju igen! Måndag är sista dagen och då ska jag göra det oavsett...

Olivia af Silfvergrip och Ida-Carolina af Lejonhufvud tänkte regera Sundsvall en dag, en kväll och en natt!

Mindre än 7 dagar kvar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0