torsdag

Jaa, då var det torsdag med den väldigt sköna sovmorgonen! Börjar med företagsekonomi, lunch, religion och sist webdesign! Blir skönt. Efter skolan ska jag till Malle och sedan plugga lite ekonomi. Sedan får jag se vad som händer... Det är kallt idag, någon minusgrad såg jag. Och mitt hår är lite äckligt, men det löser man med att sätta en mössa på huvudet! Solen lyser i alla fall, det är mysigt!

Det är så jäkla skönt att ha skrivit klart både psykologin och filosofin! Ni kan inte fatta! Och i helgen ska jag göra mitt hemprov om kristendomen och äveb plugga lite företagsekonomi. Sedan behöver jag inte tänka på plugg på hela lovet! Och dessutom har jag ju gjort mitt svenskatal också! Wiie!

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0