torsdag

Nu på morgonen har jag varit duktig och inte bara städat mitt rum, utan även resten av huset! Plockat undan, torkat, damsugit och så vidare. Efter det gick jag på en härlig promenad på den frostsnöiga marken, kallt och uppfriskande! Nu har jag ätit lite lunch och vet inte riktigt vad jag ska hitta på fram till klockan 15. Vet i alla fall att jag ska duscha i minst en timme, för jag är en lortgris, haha! Känner mig lite äcklig efter städandet och promenaden.

Och efter klockan 15 så kommer jag inte blogga mycket mer på ett tag, för då är jag fullt upptagen med att pussas! :D Bara tre och en halv timme kvar!

Näe, jag tror att jag ska ta och duscha nu faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0