suck

En djup svacka för ett par timmar. Men nu försöker jag bygga tillbaka min mur jag rasade ner tidigare. För att annars funkar inget. Jag har inte pluggat något ikväll, men jag ska läsa igenom alla 4 kapitel i internationell ekonomi innan jag somnar, annars kommer jag att känna mig dålig om jag inte gör det. Jag har seriöst tvångstankar om att plugga! Jag vet inte ens om jag lär mig något, jag pluggar bara sönder mig själv för jag tror att det bra. Jag är såååå less och jag trodde för ett par timmar sen, att nu, nu ger jag upp. Funderade på att ligga kvar under täcket hela livet. I alla fall i 8 dagar. Apatisk... Det svåraste jag har gjort är att sakna. En ständig känsla av oro. Frustration. Men samtidigt glädje! Och att veta; att en dag, då är det inget som kan hindra dig och mig från att vara med varandra!

Det är likzåm det som är krejjen!

Uhh, imorgon är det fredag och det är jobbigt... Orkar inte med helger nu för tiden. Måste vara den enda människan som inte vill ha helg. Jag ska jobba i helgen, lördag 12-21 (uh) och söndag 11-17. Men om jag tänker på vad dom pengarna ska gå till, då skulle jag kunna jobba dygnet runt. Faktiskt! Jag är så trött... Jag borde sova, men jag orkar inte riktigt röra på mig. Jag vet vad som väntar innan sömnen - urtrist ekonomi. Men jag ska se till att göra den intressant! För jag måste kunna den perfekt om snart sju dagar.

Gud vad jag gnäller. Men jag skyller på regnet och mörkret. Egentligen är jag den lyckligaste flickan i världen!

Imorgon ska jag simma med Elin. Sedan måste jag till stallet och knäppa de sista bilderna och då får det fan inte regna! Morr. Annars blir det plastpåse på kameran, haha.

Hur som helst så tänkte jag gå och kissa nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0