transtechno-oliv

Jag fick gå hem hela tre minuter tidigare idag ;) Det var helt dött på Donken hela kvällen och då menar jag dött! Tror att vi sålde för max en hundralapp den sista timmen jag var där, haha! Lunchen var dock sinnes, men då gick ju tiden också. Slapp faktiskt kassan nästan alla nio timmar, fick så i driven. Fast jag saknade min kassa när det var som mest med bilarna, för jag blir helt förvirrad då! Haha!

Jaow, nu har jag ätit och slagit mig ner på en stol. Tro det eller ej (jag trodde aldrig att jag skulle göra något sånt) så har jag laddad ner drygt en halv gig trance & techno. Haha, nu ska jag gå ner på mitt rum och dansa lös... Nej, jag gjorde det för att få den här låten; http://www.youtube.com/watch?v=w9KnuJZkBjg. Såg även att det var några fler låtar jag ville ha med, så jag bestämde mig för att ta alla... Så får jag väl radera om det är några som är dåliga!

Nu tänkte jag strax sätta mig och designa min blogg! Jag är så less på den nu! Haha.

Mupmup!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0