iih

Talet gick kalas! Jag är nöjd och det kändes faktiskt rätt bra att stå där och prata. Var någon gång det kändes som att jag stakade mig lite, men det märktes nog inte så mycket som jag märkte det. Och läraren tyckte att det var intressant också!

Gjorde fem uppgifter på filosofin, men såklart så jävlades min filosofiblogg när jag skulle posta det sista så att skiten försvann! Grr... Får väl skriva om helt enkelt :) Företagsekonomin var rätt slapp, vi gck igenom ett nytt kapitel, jobbade lite och sedan var läraren tvungen att gå. Då snackade vi i klassen om lite roliga saker! Avslutade sedan dagen med psykologi, men då fick vi gå hem och jobba med en uppgift om vi ville. Men jag och Pernilla satt kvar och gjorde det. Sedan pratade vi med läraren i drygt en halvtimme och allt möjligt! Det var kul =)

Och NUU!!!!! Ska jag till stallet! Ska rida Malle! MEN GAH!!! :D Nästa torsdaaaaaaaaag!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Fia

vad händer nästa torsdag? ^^

2008-10-21 @ 20:57:50
URL: http://guldfisk456.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0