Aaaah...

Fredag! Jag har precis ätit en godgod middag och nu ligger jag i min säng och knaprar på naturgodiset jag köpte tidigare. Köpte även god frukt som jag ska göra fruktsallad av, och där i ska jag ha lite cashewnötter - så gott! Känns som att jag förtjänar lite goda saker när jag varit så duktig den här veckan. Efter skolan idag gick jag till gymmet - tredje gången för den här veckan! Jag hatar det, men jag älskar det. Har varit duktig att städa mitt rum idag också! Ikväll hade jag tänkt att se på film, om nu nedladdningen kan snabba på liiite, äta min fruktsallad och mina nötter, prata med Dado, plugga (självklart!) och bara slappa.

Låter som en jäkla bra fredagkväll!

Imorgon ska jag sova tills jag vaknar, minns inte när jag gjorde det senast. Sedan ska jag gå ner på stan och köpa två presenter åt flickorna som ska ha fest imorgon! Ska även kolla om jag hittar något snyggt, men billigt, att ha på mig. Måste komma ihåg att ladda batterierna till kamera och blixt, då jag fått det hederliga uppdraget att vara vimmelfotograf imorgon! Så kul!

På söndag ska jag gå en långpromenad och sedan ägna resten av tiden att plugga. Låter som en jäkla bra helg också! Är så skönt att jag är ledig.

14 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0