duktig oliv!

Som jag sa igår så maxade jag poängen på filosofiprovet idag! 25/25 poäng, det är fan riktigt bra det! För vet du vad beatitudo, makarios, preexistentianism, pederasti, emanation, reduktionism, ontologi och så vidare betyder? Nä, misstänkte det! Jag är en duktig Oliv.

Och duktigare ska jag bli, ska ta och göra 6 filosofiuppgifter ikväll, så har jag bara 5 kvar sedan! Så har jag det ur världen och en sak mindre att lägga min värdefulla energi på. Idag på vårat megalånga hål läste jag duktigt företagsekonomi, så att A-B ska tycka om mig (ännu mer?). Innan jag sover tänkte jag ögna igenom orden i textkommunikation, för att se om jag behöver plugga mycket eller lite till dem.

Aah, nu ska jag filosofera!

10 dagar kvar! Snart 9! MiiP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0