Finally

Internet fixade sig när pappa kom hem, vad nu han gjorde som inte jag gjorde... Så nu ligger jag i min säng och viftar på tårna! Och allt det andra känns lite bättre också. Jag är fortkvarande kvar i mitt liv som 14-15 år då jag ena sekunden ville gå och försvinna och i nästa sekund glad som en jag vet inte vad! Jag kommer aldrig att växa upp helt enkelt.

Hm, jag har kommit ur mitt pluggsug lite. Kanske bara för att jag som sagt är trött idag... Men jag ska fortsätta att vara duktig och göra allt så snabbt som möjligt, för jag märker nu att det byggs på med mer och mer. Det är lika bra att få undan allt innan berget med uppgifter hinner bli för stor. Nu har jag att göra: filosofiuppgifter, en svenskauppsats och en uppsats i internationella ekonomin. Och så måste jag läsa företagsekonomi också, började med ett nytt kapitel idag. Och så kanske lite psykologi och religion. Ja, det är helt enkelt bara att rycka upp mig för det lär knappast bli mindre att göra!

Lite egobilder har väl aldrig skadat...

Nu ska jag äta och plugga eknomi! Filosofin får vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0