Goodbye

Mmh, har haft en mysig långhelg med min fina pojkvän. Meningen var att jag skulle gå till skolan idag, men det hände lite saker med hemresan för Dados del igår och dessutom har jag fått en förkylning och känner mig inte speciellt pigg. Så i morse åkte vi ner till Midlanda och sa hejdå... Ja, nu ligger jag här hemma. Var på skolan en sväng och hämtade lite böcker, så nu ska jag snart samla lite energi till att göra en hög med uppgifter.

Är lite deppig, men det är inte långt kvar.

Senare måste jag åka till Malle, är väl inte riktigt i det skicket att orka göra något sånt. Men det blir säker kul!

Jag är lycklig. Det är nog ingen som riktigt kan förstå hur mycket det här betyder för mig. Samtidigt som det här är det läskigaste jag gör, så känner jag mig så trygg. Allt är så ärligt och fint. Och det är ju så enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0