jag är kär i dado!

Om ni inte redan visste det :)

Den här dagen har varit bra på många sätt och vis! Började dock lite segt och jag var lite halvledsen, hade asont i magen och var dessutom trött. Dansen, som var första lektionen var mest jobbig psykiskt. Fast massagen och avslappningen var wonderful! Filosofin var okej, jag gjorde undan en hög uppgifter och var riktigt produktiv där. Sedan var det lunch och så en rätt onödig textkommunikation där vi bara gick igenom några fler ord i häftet. Förklaringarna står ju fortfarande! Och sedan skulle de som inte skrivit klart den senaste uppgiften göra det och vi som gjort klart den fick gå hem. Liksom, jag kunde ju lika gärna ha gått hem efter filosofin - klockan 11! Nåja, jag fick tillbaka två uppgifter i textkommunikationen iallafall och det var bara positiva kommentarer - roligt!

Efter skolan gick jag till gymmet. Var helt ensam när jag kom dit, hur skönt som helst! Det kom en tjej efter en stund, men sedan ingen mer. Så borde det alltid vara, då skulle jag trivas. Kanske ska investera ett privatgym..? Nåja, sedan traskade jag hem och tog det lite lugnt en stund. Sedan började jag plugga strax innan fyra och det är helt sjukt! Jag har suttit och pluggat ända till nu, med undantag från middagen, en kort paus och att Anna och Veronica kom hit i fem minuter och hämtade festbilderna. Det kallar jag duktigt! Frågan är om jag lärt mig något? Fast huvudsaken är ju att jag gjort något ;) Har avverkat 4 filosofiuppgifter, bara 11 kvar nu! Det som tagit mest tid är internationella ekonomin - jag satt i Word och skrev ner alla sammanfattningar + frågor och svar för de fyra kapitlen vi ska ha prov på. Då har jag allt samlat och det är lätt att repetera där i! Pappa förhörde mig på filosofiorden vi har prov på imorgon och jag hade alla rätt, utan att jag ens fick se eller höra alternativen! Jag ska maxa poängen imorgon!

Kom på att jag måste komma ihåg att skriva ut psykologin jag skrev förra veckan, den ska lämnas in imorgon... Annars ska jag väl inte göra något mer som har med skolan att göra ikväll. Tycker att jag har suttit tillräckligt nu! Jag är great!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0