Just dance

Efter jag slutat igår så åkte Ida och jag ut till stallet. Först fotade vi varandra i den fina höstsolen och det blev några riktigt fina bilder! Lägger upp dom senare. Sedan bytte jag om och vi åkte till Malle och Lemon. Fixade allt hos Lemon och red sedan Malle en stund i ridhuset, gick väl helt okej! På vägen hem åkte vi på Coop och köpte godis, popcorn och dricka. Hemma hos mig så fixade vi oss lite och smaskade på det vi köpt. Satt och pratade om allt möjligt och hade kul!

Lite senare åkte vi till Micke och där kände jag mig verkligen liten till ålder... Haha, lite udda sällskap, kan ju säga att det skulle kunna varit min mamma och pappa som suttit där om man ser till ålder! Nåja, efter att att lyssnat på härlig musik och pratat lite så cruisade vi runt med en Pontiac! Först var det nedcabbt, men det blev så jävla kallt så det fick bli taket på!

Efter flera varv överallt och ingenstans gick Ida och jag på Gennys, Micke och hans kompis kom så småning om. Det var verkligen proppat där, det gick knappt att dansa utan att bli mosad. Träffade några roliga bekanta, men även några jag helst skulle vilja slå till. Det var stundvis kul och när vi skulle gå så satt Ida och jag och skrattade åt Rastamannen som skulle ta på sig sin skjorta, vilket inte gick så bra. Men han lyckades tillslut! Ja, sedan hände det inte så mycket mer än att Ida skjutsade hem mig!



Nu ska jag snart dra på jobbet. 11:30-19:39 och jag är helt jävla negativt inställd till den här arbetsdagen. Men jag ska se till att få den att gå snabbt och kanske göra den rolig också! Det kommer inte att gå snabbare om jag tänker negativt direkt. När jag slutat ska jag till stallet och gå en liten sväng med både Malle och Lemon. Tänkte försöka få med mig någon så att jag inte behöver gå två omgångar. Och dessutom kommer det att bli kolsvart! Gulp.

Jaja, jobb var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0