Longing...

Nu är det bara en vecka kvar. Eller egentligen mindre än en vecka, om man skulle räkna exakt med timmar, minuter och sekunder. Sådant är viktigt, sekunder räknas. Jag längtar så...

Sitter uppe på mediaprogrammet och ska snart ha textkommunikation. Tror att vi ska intervjua någon i gruppen idag och göra ett litet personporträtt. Efter lektionen slutar vi och då ska Elin och jag gå ner på Wayne's och fika samtidigt som vi ska planera vårat projektarbete. Blir mysigt! Tänkte även gå en sväng på stan och titta på en sak som ska insperera mig till en liten gullig sak jag ska fixa.

I helgen ska jag jobba, annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Har ju numera inte så mycket att göra på dagarna, vilket jag verkligen gillar och trivs med!

Nu börjar vi snart, så hejdå, eller vad man nu säger.

Is that jump in your heart, goosebumps on your skin.
7 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0